Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)
Author: Potužníková, Marta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Marketingové komunikace jsou snad nejviditelnějším nástrojem marketingového mixu, prostřednictvím kterých firmy komunikují s cílovými skupinami. Ve své bakalářské práci se budu zabývat marketingovými komunikacemi Živnostenské banky, a.s. Jakým způsobem v současné době ŽB komunikuje s klienty, jakých marketingových komunikací využívá a jak buduje image banky? Splňuje vůbec komunikační mix jejich cíl? Těmito základními otázkami se chci podrobněji zabývat, analyzovat je a co nejpřesněji si na ně odpovědět
URI: http://hdl.handle.net/10563/4798
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
potužníková_2007_bp.pdfBlocked 3.629Mb PDF
potužníková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
potužníková_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account