Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Author: Bachmanová, Andrea
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu. Praktická část se zaměřuje na zpracování projektu online marketingové komunikace vybraného podniku. Dále je provedeno zmapování online trhu a potenciálních zákazníků pomocí podnikové SWOT analýzy, konkurenční analýzy a kvalitativního výzkumu. V poslední části praktické části je vypracovaná zaváděcí online marketingová komunikační kampaň. Na závěr je stanovena časová, riziková a nákladová analýza celého projektu a vyhodnocení výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48438
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 55086


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bachmanová_2020_dp.pdf 25.52Mb PDF View/Open None
bachmanová_2020_op.docx 33.25Kb Unknown View/Open None
bachmanová_2020_vp.docx 24.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account