Projekt zavádění CRM ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění CRM ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kroča, Jiří
dc.contributor.author Šebesta, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:14:39Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4845
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zaváděním CRM do společnosti Amtest-TM. V teoretické části jsou nejdříve zpracovány teoretické poznatky o pojmu CRM. O tyto poznatky se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě a samotný projekt implementace CRM do společnosti. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 1305902 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject CRM cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject databáze klientů cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject CRM en
dc.subject CRM system en
dc.subject customers's database en
dc.subject individual approach en
dc.title Projekt zavádění CRM ve společnosti Amtest-TM, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of implementing CRM in the company Amtest-TM, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, Amtest-TM. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company and description of the current state of the Customer Relationship Management. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5913
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šebesta_2007_dp.pdfBlocked 1.245Mb PDF View/Open
šebesta_2007_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
šebesta_2007_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account