Spolupráce asistenta pedagoga a učitele ve speciální základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce asistenta pedagoga a učitele ve speciální základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Ondrúšová, Helena
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:37Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:37Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48624
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou a některými základními poznatky souvisejícími s profesí asistenta pedagoga a jeho spoluprací s učitelem na základní škole speciální. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na základní školu speciální a učitele. Druhá část charakterizuje asistenta pedagoga, jeho kvalifikační a osobnostní předpoklady a pracovní náplň. Třetí kapitola je zaměřena na vzájemnou spolupráci asistenta pedagoga a učitele. Empirická část práce je zpracována kvalitativní metodou pomocí rozhovorů s asistenty pedagoga a učiteli. Cílem výzkumného šetření je snaha zjistit, jakým způsobem může probíhat spolupráce asistenta pedagoga a učitele na základní škole speciální.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject učitel cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject základní škola speciální cs
dc.subject předpoklady cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject teacher en
dc.subject cooperation en
dc.subject special primary school en
dc.subject attributes en
dc.title Spolupráce asistenta pedagoga a učitele ve speciální základní škole
dc.title.alternative Cooperation between a pedagogue's assistant and a teacher at a special primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with the issue and some basic principles related to the profession of teaching assistant and his cooperation with a special primary school teacher. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on the soecial primary school and teachers. The second part portrays the teaching assistant, his qualification and personal attributes, and job description. The third chapter is focused on mutual cooperation between the teaching assistant and teacher. The empirical part of the work is processed by a qualitative method using interviews with teaching assistants and teachers. The research aims to find out, in which way the cooperation of a teaching assistant and a teacher at a special primary school can take place.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55309
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrúšová_2020_dp.pdf 1.767Mb PDF View/Open None
ondrúšová_2020_op.doc 55.5Kb Unknown View/Open None
ondrúšová_2020_vp.docx 17.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account