Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu
Author: Lekešová, Lucie
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu. Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti. Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48890
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 55699


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lekešová_2020_dp.pdf 2.034Mb PDF View/Open None
lekešová_2020_op.docx 22.86Kb Unknown View/Open None
lekešová_2020_vp.docx 35.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account