Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Lekešová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48890
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu. Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti. Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky.
dc.format 64 s. (87 374 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject Luhačovice cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Tourism en
dc.subject hotel industry en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject service quality en
dc.subject Luhačovice en
dc.subject marketing research en
dc.title Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu
dc.title.alternative The Evaluation of the Quality of Provided Services in the Selected Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the service quality in tourism. The goal is to find out present situation of quality provided services in Augustiniánský dům through questionnaire survey. On the basis of this questionnaire survey I will suggest a suitable recommendations. These recommendations will improve guests satisfaction and quality of provided services in the hotel. My work is divided into two parts. The first part deals with the theory. In this part I will mainly focus on the quality and the tourism product that have specific attributes. There are also stated some presents trends. The second part is focused on praxis. In this part is introduced the hotel Augustiniánský dům and results of questionnaire survey. Analysis of SWOT and PEST is made to get a notion of the surroundings of hotel. There is also stated hotel's competitor. In conclusion I state recommendations to help the hotel keep its existing clientele and attract new potential customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55699
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
lekešová_2020_dp.pdf 2.034Mb PDF View/Open None
lekešová_2020_op.docx 22.86Kb Unknown View/Open None
lekešová_2020_vp.docx 35.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account