Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků
Author: Pochobradská, Kateřina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem značení potravinářských produktů na chování zákazníka. Práce má dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na chování spotřebitele (modely, ovlivňující faktory a rozhodovací proces) a označování potravin (potravinářskou legislativu a značky kvality). Na začátku praktické části byla stanovena výzkumná otázka, zda označení produktů ovlivňuje nákup potravin. Tato otázka byla zkoumána pomocí dvou výzkumů: kvantitativního a kvalitativního. Kvalitativní výzkum byl zpracován pomocí analýzy dotazníkového šetření, na jehož základě byly stanoveny hypotézy, jejichž pravdivost byla následně ověřena. Tohoto dotazníku se účastnilo 352 respondentů, z toho 294 dotazovaných bylo žen (84 %) a 58 mužů (16 %). Kvalitativní výzkum byl proveden pomocí 8 polostrukturovaných rozhovorů, kterých se účastnil alespoň jeden zástupce z každé ekonomické skupiny. Cílem této práce je navrhnout doporučení pro producenty k lepšímu označení výrobků za účelem zvýšení prodeje na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48905
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 55714


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pochobradská_2020_dp.pdf 2.251Mb PDF View/Open None
pochobradská_2020_op.docx 30.91Kb Unknown View/Open None
pochobradská_2020_vp.docx 23.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account