Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupního chování zákazníků na internetu
Author: Zugarová, Pavlína
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48916
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 55729


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zugarová_2020_dp.pdf 2.086Mb PDF View/Open None
zugarová_2020_op.docx 22.83Kb Unknown View/Open None
zugarová_2020_vp.docx 23.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account