Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Author: Bém, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení praktické části. V praktické části je popsaná současná situace a využití obsahového marketingu jako součást CRM ve vybrané společnosti. Zároveň je vytvořen pilotní návrh webináře. Na to navazuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední části diplomové práce navrženy zlepšení a je představen celkový koncept série webinářů / videí. Cílem práce je zjistit, zdali zákazníci Revolgy mají o vzdělávací obsah zájem a pokud ano, tak navrhnout koncept série vzdělávacího obsahu určeného pro zákazníky za účelem prohloubení vztahu se zákazníkem a zvýšením prodejů služeb, které společnost poskytuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49189
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56356


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bém_2020_dp.pdf 4.610Mb PDF View/Open None
bém_2020_op.doc 229.5Kb Unknown View/Open None
bém_2020_vp.doc 135Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account