Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bém, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:02Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:02Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49189
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení praktické části. V praktické části je popsaná současná situace a využití obsahového marketingu jako součást CRM ve vybrané společnosti. Zároveň je vytvořen pilotní návrh webináře. Na to navazuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední části diplomové práce navrženy zlepšení a je představen celkový koncept série webinářů / videí. Cílem práce je zjistit, zdali zákazníci Revolgy mají o vzdělávací obsah zájem a pokud ano, tak navrhnout koncept série vzdělávacího obsahu určeného pro zákazníky za účelem prohloubení vztahu se zákazníkem a zvýšením prodejů služeb, které společnost poskytuje.
dc.format 111 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject emailový marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject webinář cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Google cs
dc.subject G Suite cs
dc.subject Marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject email marketing en
dc.subject content marketing en
dc.subject webinar en
dc.subject CRM en
dc.subject Google en
dc.subject G Suite en
dc.title Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
dc.title.alternative Content Marketing as a Part of Marketing Communication of the Revolgy Business Solutions s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the topic of content marketing as part of marketing communication of the company called Revolgy Business Solution s.r.o. In detail, this thesis focuses on the creation of webinar series based on the topics of company's field of business. Theoretical part defines terms such as marketing communication, digital marketing, email marketing, content marketing and other terms necessary for understanding the practical part. Practical part describes current usage of content marketing as a part of company's CRM. At the same time, the webinar pilot is created. That is followed by quantitative and qualitative research. Based on the data collected, the final part of this diploma thesis deals with the improvements of the original concept and the fully functional concept of webinar series is presented. The aim of this thesis is to find out whether the customers would be interested in a series of educational content. And if so, the goal is to propose a concept of educational content intended for deepening the relationship between the company and customers and increasing the sales of company's services.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56356
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bém_2020_dp.pdf 4.610Mb PDF View/Open None
bém_2020_op.doc 229.5Kb Unknown View/Open None
bém_2020_vp.doc 135Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account