Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

Show full item record

No preview available
Title: Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
Author: Brožková, Barbora
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce řeší otázku marketingové komunikace výrobkové řady Garnier Organic od firmy Garnier. Garnier s přívalem zájmu o přírodní bio kosmetiku, která není testovaná na zvířatech vytvořila právě tuto produktovou řadu, jejíž marketing je zaměřen na komunikaci environmentálně pozitivních vlastností těchto produktů. Cílem této práce je zhodnotit marketingovou kampaň Garnier Organic a zjistit, kde se nachází v této kampani hranice mezi green marketingem a greenwashingem, tedy prozkoumat tvrzení, které firma o svých výrobcích předkládá, nadále také zhodnotit, jestli jejich marketingová kampaň vhodně komunikuje tyto tvrzení. Teoretická část se zabývá teoretickým vymezením green marketingu, greenwashingu. Analytická část se zabývá samotnou marketingovou historií firmy Garnier a L´Oréal s jejich dobovými claimy, hodnotami a kontroverzemi. Na základě teoretické a analytické části vzniká v projektové části návrh na marketingovou komunikaci formou green marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49215
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brožková_2020_dp.pdf 2.375Mb PDF View/Open None
brožková_2020_op.docx 126.3Kb Unknown View/Open None
brožková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account