Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Brožková, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49215
dc.description.abstract Diplomová práce řeší otázku marketingové komunikace výrobkové řady Garnier Organic od firmy Garnier. Garnier s přívalem zájmu o přírodní bio kosmetiku, která není testovaná na zvířatech vytvořila právě tuto produktovou řadu, jejíž marketing je zaměřen na komunikaci environmentálně pozitivních vlastností těchto produktů. Cílem této práce je zhodnotit marketingovou kampaň Garnier Organic a zjistit, kde se nachází v této kampani hranice mezi green marketingem a greenwashingem, tedy prozkoumat tvrzení, které firma o svých výrobcích předkládá, nadále také zhodnotit, jestli jejich marketingová kampaň vhodně komunikuje tyto tvrzení. Teoretická část se zabývá teoretickým vymezením green marketingu, greenwashingu. Analytická část se zabývá samotnou marketingovou historií firmy Garnier a L´Oréal s jejich dobovými claimy, hodnotami a kontroverzemi. Na základě teoretické a analytické části vzniká v projektové části návrh na marketingovou komunikaci formou green marketingu.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject greenwashing cs
dc.subject green marketing cs
dc.subject Garnier cs
dc.subject Organic cs
dc.subject L'Oreál cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject kosmetická řada cs
dc.subject produktová řada cs
dc.subject greenwashing en
dc.subject green marketing en
dc.subject Garnier en
dc.subject Organic en
dc.subject L'Oreál en
dc.subject product en
dc.subject cosmetics line en
dc.subject product line en
dc.title Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
dc.title.alternative Analysis of Green Marketing in the Product Line Garnier Organic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis concerns itself with the marketing communication of the Garnier Organic product line, that is made by the Garnier company. With ever inceasing interest in Organic cosmetics, that is not tested on animals, in recent years the Garnier company created Garnier Organic line, the maketing communincation of which is targeted to enlighten the positive aspects of these products. The aim of this diploma thesis is to evaluate marketing campaign of Garnier Organic and to find the difference between the greenwashing and green markenting aspects concerning this campaign. That is to consider the claims that the company is spreading about the Organic product line and to evaluate the use of the communication of these claims. Theoretical part of the thesesis concerned with the definition fo greenwashing and green marketing. Practical part deals with the history of marketing in the Garnier and L´Oréal companies and their at that time claims, values and controversies. In the project part of the theses the new marketing communication based on green marketing is proposed, based on findings from theoretical and analytical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56395
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
brožková_2020_dp.pdf 2.375Mb PDF View/Open None
brožková_2020_op.docx 126.3Kb Unknown View/Open None
brožková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account