Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kalinová, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49271
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na marketingovou strategii Kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část přibližuje historii kinematografie v České republice a následně se podrobněji věnuje fungování kina z pohledu marketingovému mixu. Praktická část popisuje historii, současný stav a marketingový mix Kina ve Frenštátě p. R.. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření u respondentů žijících, pracujících či studujících ve Frenštátě p. R. či v okolních městech a obcích. Výzkum se zabývá analýzou současného provozu kina, programovou nabídkou a návštěvností. Analyzovány byly také výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal formou polostrukturovaných osobních rozhovorů, s cílem zjistit postoje vybrané cílové skupiny k záměru zařadit do programové nabídky kina pravidelné zlevněné projekce pro seniory. Výsledky obou šetření byly využity v projektové části práce, která se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu a strategie, jejíž cílem je návrh na vytvoření nového filmového klubu, zaměřeného na současného i budoucího návštěvníka Kina ve Frenštátě p. R. v seniorském věku.
dc.format 117 s. (192 251 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject film cs
dc.subject filmový marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject kino cs
dc.subject publikum cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject benefit cs
dc.subject filmový klub cs
dc.subject senior cs
dc.subject marketing en
dc.subject culture en
dc.subject film en
dc.subject film marketing en
dc.subject marketing culture en
dc.subject cinema en
dc.subject audience en
dc.subject marketing research en
dc.subject benefits en
dc.subject film club en
dc.subject senior en
dc.title Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The paper focuses on the marketing strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part introduces the history of cinema in the Czech Republic and then deals in more detail with the functioning of cinema from the perspective of the marketing mix. The practical part describes the history, current state, and marketing mix of the Cinema in Frenštát p. R. It further analyzes the results of a quantitative research, which took place in the form of a questionnaire survey of respondents living, working, or studying in Frenštát p. R. and surrounding towns and villages. The research deals with the analysis of the current operation of the cinema, the program offer and number of visitors. The results of qualitative research, which took place in the form of semi-structured personal interviews, were also analyzed in order to find out the attitudes of the selected target group to the intention to include regular discounted screenings for seniors in the cinema's program. The results of both surveys were used in the project part of the work, which focuses on creating a marketing plan and strategy, which aims to propose a new film club, focused on current and future visitors to the Cinema in Frenštát p. R. in senior age.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56489
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kalinová_2020_dp.zip 8.682Mb application/zip View/Open None
kalinová_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
kalinová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account