Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Procházková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49277
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o poměrně upozaděném tématu - marketingu neziskových organizací, konkrétně online komunikaci na Facebooku. Teoretická část vymezuje základní pojmy úspěšné online marketingové komunikace jako je branding, internetový marketing, trendy online marketingu a fungování neziskových organizací včetně marketingu neziskových organizací. V praktické části je popsán a realizován kvalitativní výzkum za účelem mapování faktorů komunikace neziskové organizace na Facebooku, ovlivňujících její efektivitu. Projektová část reflektuje poznatky realizovaného kvalitatnívho výzkumu a předkládá návrh online kampaně pro neziskovou organizaci, doplněnou edičním plánem. Součástí projektové části jsou také doporučení pro efektivní online komunikaci neziskových organizací.
dc.format 146
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject trendy online komunikace cs
dc.subject video marketing cs
dc.subject branding en
dc.subject online marketing en
dc.subject online communication en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject Facebook en
dc.subject trends in online communication en
dc.subject video marketing en
dc.title Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku
dc.title.alternative Marketing Communication of Non-profit Organizations on Facebook
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with a relatively neglected topic - marketing of non-profit organizations, specifically online communication on Facebook. The theoretical part defines the basic concepts of successful online marketing communication such as branding, internet marketing, trends in online marketing and the functioning of non-profit organizations, including the marketing of non-profit organizations. The practical part describes and implements qualitative research to map the factors of communication of a non-profit organization on Facebook, affecting its effectiveness. The project part reflects the findings of quality research and presents a proposal for an online campaign for a non-profit organization, supplemented by an editorial plan. The project part also includes recommendations for effective online communication of non-profit organizations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56501
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2020_dp.pdf 5.903Mb PDF View/Open None
procházková_2020_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2020_vp.pdf 164.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account