Budování a strategické řízení značky Gamebrand

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování a strategické řízení značky Gamebrand

Show full item record

No preview available
Title: Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Author: Roh, Jakub
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří také marketingovou agenturu, která má za cíl propojit značky se segmentem hráčů her. Přestože jsou všechny výše zmíněné aktivity vedené stejnou firmou, navenek vystupuje jako několik subjektů. Výstupem diplomové práce je jednotná komunikační strategie a zadání pro vizuální identitu, která pokryje celou škálu nabídky této organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49279
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56503


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
roh_2020_dp.pdf 2.524Mb PDF View/Open None
roh_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
roh_2020_vp.pdf 472.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account