Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Author: Václavů, Alžběta
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce v nákupním chování. Nákupní chování v kombinaci s komunikací značky je analyzováno pomocí dvou focus groups. Zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační strategie značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49285
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56512


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
václavů_2020_dp.pdf 5.405Mb PDF View/Open None
václavů_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
václavů_2020_vp.doc 133.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account