Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"
Author: Roková, Kateřina
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička. Výsledky této práce mohou pomoci s tvorbou nových věrnostních kampaní, s vylepšením kampaně Dětská knihovnička, případně mohou posloužit jako inspirace pro budoucí činnost nakladatelství Albatros, které se na kampani spolupodílelo.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49307
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56538


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
roková_2020_dp.pdf 1.703Mb PDF View/Open None
roková_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
roková_2020_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account