Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Roková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49307
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička. Výsledky této práce mohou pomoci s tvorbou nových věrnostních kampaní, s vylepšením kampaně Dětská knihovnička, případně mohou posloužit jako inspirace pro budoucí činnost nakladatelství Albatros, které se na kampani spolupodílelo.
dc.format 58 s. (87 495 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Dětská knihovnička cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject důvěra zákazníka cs
dc.subject spotřebitelský výzkum cs
dc.subject marketing cílený na děti cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject campaign en
dc.subject sales support en
dc.subject Dětská knihovnička en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer trust en
dc.subject consumer research en
dc.subject marketing targeted at children en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject in-depth interview en
dc.title Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"
dc.title.alternative Loyalty Campaign "Dětská knihovnička"
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with loyalty programs and their popularity with customers. It analyses Dětská knihovnička loyalty campaign, organized by the Ahold company in its Albert chains for five years in a row. With the help of in-depth interviews and a questionnaire survey, the thesis clarifies how customers perceive loyalty campaigns, whether they are popular or not, and whether Dětská knihovnička gained popularity. The results of the thesis may help with the creation of new loyalty campaigns, with the improvement of Dětská knihovnička campaign, or can serve as inspiration for the future activities of the Albatros publishing house, which collaborated on the campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56538
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
roková_2020_dp.pdf 1.703Mb PDF View/Open None
roková_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
roková_2020_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account