Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Kolářová, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49326
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit prvních ročníků. Teoretická východiska nastiňují problematiku volby vysoké školy u generace Z, která byla analyzována v praktické části dotazníkovým šetřením a analýzou marketingové komunikace tří českých univerzit. Analýza objasňuje odpovědi na výzkumné otázky práce a současnou marketingovou komu-nikaci na trhu vysokých škol. Výsledky praktické části slouží k vytvoření návrhů a doporu-čení marketingové komunikace vysoké školy směrem ke generaci Z.
dc.format 59s. 97 979
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Z cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject volba vysoké školy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject rozhodovací pro-ces cs
dc.subject mileniálnové cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject word of mouth marketing cs
dc.subject generation Z en
dc.subject university en
dc.subject choice of college en
dc.subject marketing communication en
dc.subject decision making pro-cess en
dc.subject millennials en
dc.subject digital marketing en
dc.subject word of mouth marketing en
dc.title Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
dc.title.alternative Influence of Marketing Tools on Generation Z's Choice of College
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor theses is generation Z and its decision making about choice of the university and influence of marketing communication on this process. The theoretical part introduces generation Z, it makes little mention about other generations and differences be-tween them and basic marketing terms and marketing communication and its parts. There is described the decision-making process and the present situation of Czech universities, num-ber of their students and capacity in the first grades. The theoretical backgrounds outline the issues of generations Z's choice of college, which was analysed in the practical part through questionnaire survey and through analysis of marketing communication of three Czech uni-versities. Analysis clarifies answers to research questions and present marketing communica-tion in the college market. Results of the practical part lead to making of suggestions and recommendations for college marketing communication to generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56563
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kolářová_2020_dp.pdf 1.759Mb PDF View/Open None
kolářová_2020_op.docx 125.6Kb Unknown View/Open None
kolářová_2020_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account