Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Author: Pořízek, Jan
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49454
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pořízek_2020_dp.pdf 2.535Mb PDF View/Open None
pořízek_2020_op.docx 30.56Kb Unknown View/Open None
pořízek_2020_vp.docx 30.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account