Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.
Author: Marková, Kamila
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Téma mé bakalářské práce bylo "Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o." Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou marketingové komunikace a výrobkem samotným. Čerpala jsem z monografií, periodik, odborné literatury, internetu a interních informací firmy. Cílem analytické části mé bakalářské práce bylo na základě vyhodnocení dotazníků navrhnout marketingovou strategii a provést nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/495
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1095


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marková_2006_bp.pdfBlocked 3.091Mb PDF
marková_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
marková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account