Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.
Author: Bednaříková, Aneta
Advisor: Kolářová, Vendula
Abstract: Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Tato část je zpracována na základě odborné literatury. Druhá, praktická část, obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by mohly v budoucnu vést ke zlepšení celkové marketingové komunikace. V praktické části je také zahrnuta jak PEST analýza, tedy analýza prostředí, tak Porterova analýza a SWOT-analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49852
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 60046


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2021_dp.pdf 1.425Mb PDF View/Open None
bednaříková_2021_op.docx 25.77Kb Unknown View/Open None
bednaříková_2021_vp.pdf 529.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account