Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.
Author: Jurečková, Petra
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a.s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4990
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jurečková_2008_dp.pdfBlocked 5.424Mb PDF
jurečková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
jurečková_2008_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account