Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.
Author: Ingr, Marek
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která je důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v letech 2006 a 2007 a zjišťoval spokojenost maloobchodních zákazníků s firmou Colorlak, a.s. Stěžejní částí diplomové práce je projekt na zvyšování spokojenosti maloobchodních zákazníků. Součástí práce jsou také doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5031
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8212


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ingr_2008_dp.pdfBlocked 696.5Kb PDF View/Open
ingr_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
ingr_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account