Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.
Author: Repaský, Martin
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly zpracované teoretické poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdro-je, které byly použity při zpracování této práce, byly odborná literatura, zabývající se spo-kojeností zákazníků, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsled-ků. V praktické části byly zpracované a vyhodnocené údaje získané dotazníkovým šetřením a konkrétně byl rozebrán každý faktor a subfaktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Fakto-ry byly celkem 4, které se dál členily na 15 subfaktorů. V závěru každého bodu bylo firmě navrhnuté doporučení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5033
Date: 2008-05-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 9829


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
repaský_2008_bp.pdf 1.875Mb PDF View/Open
repaský_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
repaský_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account