Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu

Show full item record

No preview available
Title: Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Author: Nedbal, Darek
Advisor: Blaštíková, Lucie
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou významu a role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je členěna do tří kapitol, ve kterých se postupně věnujeme inkluzi v celospolečenském kontextu, jejím hlavním myšlenkám a principům, dále inkluzi ve školním prostředí, jejím jednotlivým komponentům a zejména pak asistentovi pedagoga jakožto neoddělitelné součásti procesu inkluzivního vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkum, jehož cílem je porozumět významu asistentů pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. S ohledem na cíl výzkumu byl zvolen kvalitativní přístup a jako metoda sběru dat polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný soubor představuje šest asistentů pedagoga působících v základních školách ve Zlínském kraji. Součástí praktické části je rovněž analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, následná interpretace a závěrečné shrnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50836
Date: 2022-01-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 60655


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nedbal_2022_dp.pdf 2.669Mb PDF View/Open None
nedbal_2022_op.docx 19.62Kb Unknown View/Open None
nedbal_2022_vp.docx 17.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account