Interakční styl začínajícího učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakční styl začínajícího učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Majzlíková, Natálie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50905
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá interakčním stylem začínajících učitelů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na vymezení klíčových pojmů, které souvisí s výukovou komunikací a interakci. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak začínající učitelé popisují interakční styl a jak interakční styl učitele hodnotí žáci ve čtvrtých a pátých ročnících základních škol. Sběr dat probíhal metodou dotazníku QTI. Výzkumu se zúčastnilo celkem 120 respondentů - 6 začínajících učitelek a 114 žáků. Výsledky ukázaly rozdílné hodnoty mezi žáky a začínajícími učitelkami.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject interakce cs
dc.subject interakční styl učitele cs
dc.subject začínající učitel cs
dc.subject educational communication en
dc.subject interaction en
dc.subject teacher´s interaction style en
dc.subject novice teacher en
dc.title Interakční styl začínajícího učitele
dc.title.alternative Interaction Style of the Novice Teacher
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ovary Bulková, Kristína
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with the interaction style of novice teachers at the first level of primary school. In the theoretical part I focus on defining key concepts related to instructional communication and interaction. The aim of the research was to find out how novice teachers describe their interaction style and how the interaction style of the teacher is evaluated by students in the fourth and fifth years of primary school. Data collection was conducted using the QTI questionnaire method. A total of 120 respondents - 6 novice teachers and 114 students participated in the research. The results showed different values between pupils and novice teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60136
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
majzlíková_2022_dp.pdf 2.797Mb PDF View/Open None
majzlíková_2022_op.pdf 358.3Kb PDF View/Open None
majzlíková_2022_vp.pdf 543.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account