Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Miličková, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:29Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:29Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51122
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat současný stav marketingové komunikace obchodního centra na základě vybraných analýz a metod, poté zhodnotit tyto výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou obchodnímu centru Galerie Vaňkovka zlepšit nejen marketingovou komunikaci se svými zákazníky.
dc.format 89 s. (122 636 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject obchodní centrum cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Marketing Analysis en
dc.subject Shopping Centre en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of chosen company, which is Galerie Vaňkovka in Brno. In the theoretical part, the aim was to create literary research, which focuses on marketing communication. Then it is followed by theoretical starting points, that were defined for practical part. In this part, the aim was to analyse the state of marketing communication of shopping centre based on selected analyses and methods, then evaluate these results and make recommendations, which can help shopping centre Galerie Vaňkovka to improve their marketing communication with its customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61628
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
miličková_2022_dp.pdf 2.102Mb PDF View/Open None
miličková_2022_op.pdf 209.0Kb PDF View/Open None
miličková_2022_vp.docx 42.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account