Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Author: Holešinská, Lenka
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51661
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holešinská_2022_dp.pdf 2.296Mb PDF View/Open None
holešinská_2022_op.docx 41.08Kb Unknown View/Open None
holešinská_2022_vp.docx 48.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account