Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

Show full item record

No preview available
Title: Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Author: Zicháček, Matěj
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51810
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zicháček_2022_dp.pdf 7.712Mb PDF View/Open None
zicháček_2022_op.pdf 49.71Kb PDF View/Open None
zicháček_2022_vp.doc 141Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account