Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Zicháček, Matěj
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51810
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace.
dc.format 67 s. (86 720 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject marketing ve veřejném sektoru cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject polostrukturovaný rozhovor cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject digital marketing en
dc.subject public administration en
dc.subject public sector marketing en
dc.subject culture marketing en
dc.subject survey en
dc.subject semi-structured interview en
dc.title Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
dc.title.alternative Digital Communication of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing communications of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation in digital media. The theoretical part is focused on specifications of the contributory organisations, characteristics of the culture section, basic concepts of marketing communication, communication mix, public sector marketing and culture marketing. The practical part presents the Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation, qualitative research aimed at esamining the impact of the organization's use of digital marketing channels, as well as quantitative research examining the impact of marketing communication within the digital environment on potential customers of the organization. The data are compared and recommendations are made to improve communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62620
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
zicháček_2022_dp.pdf 7.712Mb PDF View/Open None
zicháček_2022_op.pdf 49.71Kb PDF View/Open None
zicháček_2022_vp.doc 141Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account