Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Rachůnková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:58Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:58Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51840
dc.description.abstract Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním cílem zjistit specifika přístupu učitele k dětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru a bylo použito polostrukturované interview. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelek ze Zlínského a Jihomoravského kraje, které měly zkušenost s dítětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření odhalilo přístup učitele k dětem, které měly narušenou komunikační schopnost.
dc.format 56 s. (75 784)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject specifický přístup cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject komunikační schopnost cs
dc.subject narušená komunikační schopnost cs
dc.subject integrace cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject specific approach en
dc.subject individual approach en
dc.subject communication ability en
dc.subject impaired communication ability en
dc.subject integration en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.title Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
dc.title.alternative Specific teaching approach towards children with impaired communication ability in a kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Renáta
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and deals with the specific approach of the teacher to children with impaired communication skills in kindergarten. The theoretical part of the thesis describes the occurrence of the most common types of impaired communication skills in kindergarten, kindergarten teachers and their approach to children and the integration of children with impaired communication skills in kindergarten. In the practical part, the main goal is to determine the specifics of the teacher's approach to children with impaired communication skills. The research is of a qualitative nature and a semi-structured interview was used. The research sample consisted of 8 teachers from the Zlín and South Moravian regions who had experience with a child with impaired communication skills. The research revealed the teacher's approach to children who had impaired communication skills.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60213
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
rachůnková_2022_dp.pdf 1.526Mb PDF View/Open None
rachůnková_2022_op.pdf 357.0Kb PDF View/Open None
rachůnková_2022_vp.pdf 331.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account