Marketingové komunikace vybraných útulků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných útulků

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace vybraných útulků
Author: Kratinohová, Vendula
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51911
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 62835


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratinohová_2022_dp.zip 29.12Mb application/zip View/Open None
kratinohová_2022_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
kratinohová_2022_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account