Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase |
| Autor: |
Kratochvílová, Ivana
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Práce zkoumá zásadní rozdíly mezi veřejnoprávním a soukromým rozhlasem z hlediska podílu reklamního vysílání. Představuje rozhlasové vysílání z pohledu regionálního a celoplošného pokrytí. Ozřejmuje postavení rozhlasového média jako významného komunikačního a reklamního nosiče a současně objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí. Prezentuje společnosti, které zastupují jednotlivá rádia na českém trhu. Práce dále pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její formy a analyzuje základní rozdíly v zadávání národních a regionálních reklamních kampaní. Upozorňuje na některé nedostatky a doporučuje určité změny v oblasti komunikace nejen s klienty, ale do budoucna i s posluchači Rádia Zlín. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5213
|
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4974
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet