Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ
Author: Muchová, Dominika
Advisor: Navrátilová, Hana
Abstract: Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jak ředitelé základních škol podporují adaptaci začínajících učitelů na základní škole. Teoretická část charakterizuje začínajícího učitele, vymezuje obtíže začínajících učitelů a sumarizuje možnosti podpory pro začínající učitele. Empirická část představuje kvalitativní design a výsledky výzkumu, které byly zjištěny metodou fokusové skupiny a interview s řediteli škol. Výzkumná zjištění představují možnosti podpory pro začínající učitele, mezi které patří především uvádějící učitel a přátelské prostředí ve škole. V závěru práce je diskuze, limity výzkumu a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52688
Date: 2022-11-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
muchová_2023_dp.pdf 1.207Mb PDF View/Open None
muchová_2023_op.docx 28.98Kb Unknown View/Open None
muchová_2023_vp.docx 25.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account