Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

Show full item record

No preview available
Title: Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
Author: Máša, Martin
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového šetření (n=1012), ale i srovnání s daty od reprezentativního vzorku české veřejnosti. Z výsledků vyplývá, že Hnutí DUHA nedostatečně komunikuje své klíčové atributy, které jsou důležité pro vytváření důvěry, byť některé z nich vedou k zapojení veřejnosti a splňují očekávání lidí zapojených v práci organizace. Z hlediska odlišení od ostatních environmentálních organizací jsou výsledky zanedbatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52934
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
máša_2023_dp.pdf 2.815Mb PDF View/Open None
máša_2023_op.doc 143.5Kb Unknown View/Open None
máša_2023_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account