Vnímání společenské odpovědnosti značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání společenské odpovědnosti značky

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání společenské odpovědnosti značky
Author: Maňasová, Aneta
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR). Konkrétně je zaměřena na vnímání společenské odpovědnosti vybrané kosmetické značky Nobilis Tilia. Práce je rozdělena do tří, na sebe navazujících částí. Jako první je v teoretické části popsán koncept společenské odpovědnosti a podstata marketingového výzkumu, dále je zde taky definován pojem značka a stanovena metodika práce. Na základě zjištěných poznatků z teoretické části je vypracována praktická a projektová část. V praktické části je jako první popsána značka Nobilis Tilia a dále je proveden marketingový výzkum, který se skládá z analýzy dosavadní komunikace CSR aktivit dané značky, analýzy konkurence v oblasti CSR a z kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. Projektová část vychází z poznatků praktické části a je zde navržena efektivnější komunikace CSR aktivit značky, včetně navržení nových aktivit, ve kterých by se značka mohla angažovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53018
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
maňasová_2023_dp.pdf 6.241Mb PDF View/Open None
maňasová_2023_op.pdf 157.9Kb PDF View/Open None
maňasová_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account