Vnímání společenské odpovědnosti značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání společenské odpovědnosti značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Maňasová, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53018
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR). Konkrétně je zaměřena na vnímání společenské odpovědnosti vybrané kosmetické značky Nobilis Tilia. Práce je rozdělena do tří, na sebe navazujících částí. Jako první je v teoretické části popsán koncept společenské odpovědnosti a podstata marketingového výzkumu, dále je zde taky definován pojem značka a stanovena metodika práce. Na základě zjištěných poznatků z teoretické části je vypracována praktická a projektová část. V praktické části je jako první popsána značka Nobilis Tilia a dále je proveden marketingový výzkum, který se skládá z analýzy dosavadní komunikace CSR aktivit dané značky, analýzy konkurence v oblasti CSR a z kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. Projektová část vychází z poznatků praktické části a je zde navržena efektivnější komunikace CSR aktivit značky, včetně navržení nových aktivit, ve kterých by se značka mohla angažovat.
dc.format 104 s. (146 745 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject image značky cs
dc.subject CSR en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject marketing research en
dc.subject brand image en
dc.title Vnímání společenské odpovědnosti značky
dc.title.alternative Perception of Brand Social Responsibility
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the concept of corporate social responsibility (CSR). Particularly, it is focused on the perception of social responsibility of the selected cosmetic brand Nobilis Tilia. The thesis is divided into three interrelated parts. The first theoretical part describes the concept of corporate social responsibility and marketing research, then there is defined the term brand and set out the methodology of the thesis. Then a practical and project part is elaborated based on the knowledge gained in the theoretical part. In the practical part, there is at first introduced the brand Nobilis Tilia, and then marketing research is conducted. The research includes an analysis of the existing communication of CSR activities of the brand, a competition analysis in the field of CSR, and quantitative research in the form of a questionnaire survey. The project part is based on the findings of the practical part, and there is proposed more effective communication of the brand's CSR activities, including suggestions of new activities in which the brand could get involved.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65576
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
maňasová_2023_dp.pdf 6.241Mb PDF View/Open None
maňasová_2023_op.pdf 157.9Kb PDF View/Open None
maňasová_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account