Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh
Author: Bělohoubková, Tereza
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá vstupy na zahraniční trhy, konkrétně společnosti Ovečkárna. Teoretická část se věnuje komunikační strategii a budování značky, na což navazuje kapitola zaměřená na e-commerce a na závěr budou představeny vstupy na zahraniční trhy. V neposlední řade je součástí teoretické části metodika práce, ve které je popsaný cíl práce, zvolené výzkumné metody a výzkumné otázky. Praktická část charakterizuje společnost Ovečkárna a interpretuje získaná data z výzkumu. Projektová část představuje postupně navazující kroky, které je potřeba realizovat pro úspěšný vstup na zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53034
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bělohoubková_2023_dp.pdf 8.885Mb PDF View/Open None
bělohoubková_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
bělohoubková_2023_vp.pdf 141.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account