Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Bělohoubková, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53034
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vstupy na zahraniční trhy, konkrétně společnosti Ovečkárna. Teoretická část se věnuje komunikační strategii a budování značky, na což navazuje kapitola zaměřená na e-commerce a na závěr budou představeny vstupy na zahraniční trhy. V neposlední řade je součástí teoretické části metodika práce, ve které je popsaný cíl práce, zvolené výzkumné metody a výzkumné otázky. Praktická část charakterizuje společnost Ovečkárna a interpretuje získaná data z výzkumu. Projektová část představuje postupně navazující kroky, které je potřeba realizovat pro úspěšný vstup na zahraniční trh.
dc.format 91 s. (132 295 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vstup na zahraniční trh cs
dc.subject expanze cs
dc.subject Ovečkárna cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject foreign market entry en
dc.subject expansion en
dc.subject Woolville en
dc.subject brand building en
dc.subject online shop en
dc.title Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh
dc.title.alternative Communication Strategy for Ovečkárna's Entry into the Foreign Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with entries to foreign markets for the company called Ovečkárna. The theoretical part is devoted to communication strategy, brand building, followed by a chapter focused on e-commerce and the first part of the thesis ends with a chapter about foreign market entries. At the end of this section is the methodology of the thesis, which describes the aim of the thesis, the chosen research and the research questions. The practical part characterizes the Ovečkárna company and interprets the data obtained from the research. The project part presents the sequential steps that need to be taken for successful entry into foreign market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65510
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bělohoubková_2023_dp.pdf 8.885Mb PDF View/Open None
bělohoubková_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
bělohoubková_2023_vp.pdf 141.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account