Reklamní soutěže

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní soutěže

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní soutěže
Author: Balvínová, Kamila
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5325
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7494


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
balvínová_2008_bp.pdf 6.307Mb PDF View/Open
balvínová_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
balvínová_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account