Reklamní soutěže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní soutěže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Balvínová, Kamila
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:11:04Z
dc.date.available 2010-07-16T11:11:04Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5325
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR. cs
dc.format 70 s., 13 s. textových příloh cs
dc.format.extent 6614342 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject zadavatelé reklamy cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject zadání reklamy cs
dc.subject media cs
dc.subject kodex reklamy cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject POS materiály cs
dc.subject city lighty cs
dc.subject billboardy cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Advertising en
dc.subject Clients en
dc.subject Advertising Agency en
dc.subject Advertisment brief en
dc.subject Media en
dc.subject Advertising Codex en
dc.subject Target Group en
dc.subject POS en
dc.subject City Lights en
dc.subject Billboard en
dc.title Reklamní soutěže cs
dc.title.alternative ADVERTISING COMPETITIONS en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated This work concentrates on theme advertising competitions. It describes advertising market in czech Republic after revolution in 1989. It analyses specifics of the advertising market in Czech Republic and complex of advertising competitions, describes to details czech biggest competition Nutcracker and it compares Nutcracer to the international competitions of this sort. It also monitors and describes influence of this competition on the level of marketing communications in Czech Republic and image of Czech Republic in this area. In practical part of this study there are analyse of one of the winning work from Nutcracker advertising competition, suggestions of optimal and ideal conditions and proposals of future steps that could possibly help this area to get better and more effective . en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7494
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
balvínová_2008_bp.pdf 6.307Mb PDF View/Open
balvínová_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
balvínová_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account