Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s.
Author: Vojkůvka, Tomáš
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce na téma "Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých marketingových aktivit (strategií), které nepřímo souvisejí s budováním marketingového oddělení, ale jsou nezbytné pro jeho ná-sledné efektivní fungování. Práce plně dodržuje postupy obvyklé při řešení této problema-tiky a naplňuje metodiku marketingového plánování, tj. definuje cíle společnosti, analyzuje současný stav marketingu, formuluje marketingové cíle, na ně navazující strategie a akční programy. Akční programy, resp. úkoly jsou přesně formulovány a kvantifikovány. Vý-sledný projekt je tak jednoduše využitelný v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5419
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8963


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vojkůvka_2008_dp.pdfBlocked 1.962Mb PDF View/Open
vojkůvka_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
vojkůvka_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account