Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí
Author: Hamšíková, Jitka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 -2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti mikroregionu vůči okolním regionům a významným lázeňským oblastem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5490
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8412


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hamšíková_2008_dp.pdfBlocked 1.687Mb PDF
hamšíková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hamšíková_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account