Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hamšíková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:23:17Z
dc.date.available 2010-07-16T12:23:17Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5490
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 -2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti mikroregionu vůči okolním regionům a významným lázeňským oblastem. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 1769213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject regionální politika cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject regional politics micro-region en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject development en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí cs
dc.title.alternative The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Papoušek, Miroslav
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy in the Luhačovické Zálesí microregion for the planned seven-year period from 2007 to 2013. This strategy is based on some vision and strategic aims that show the direction that the microregion activities should take. Firstly, the implementation of the suggested projects should increase the attractivity and visit rates of the microregion. Secondly, the quality of lives of its inhabitants should be improved and, last but not least, those projects should help to increase the microregion competitive advantage over other microregions and important spa regions. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8412
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hamšíková_2008_dp.pdfBlocked 1.687Mb PDF View/Open
hamšíková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hamšíková_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account