Marketing Communication for a Strong Brand Building

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Communication for a Strong Brand Building

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Communication for a Strong Brand Building
Author: Lukianenko, Anastasiia
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato práce zkoumá vliv různých přístupů marketingové komunikace na vnímanou sílu pěti nejdražších ukrajinských značek. Studie zkoumá vliv reklamy, marketingu na sociálních sítích, public relations, obsahového marketingu a influencer marketingu na sílu značky. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních metod tento výzkum odhaluje, jak jednotlivé komunikační strategie přispívají k posílení síly značky na ukrajinském trhu. Zjištění ukazují, že všechny zkoumané přístupy marketingové komunikace sice pozitivně ovlivňují sílu značky, ale jejich dopad se výrazně liší. Tato studie zdůrazňuje význam integrace různých komunikačních taktik pro budování silné přítomnosti značky, zejména na dynamických trzích, jako je Ukrajina. Poznatky získané z tohoto výzkumu mohou marketérům a manažerům značek pomoci přizpůsobit jejich strategie tak, aby efektivně maximalizovali hodnotu značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55060
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lukianenko_2024_dp.pdf 18.04Mb PDF View/Open None
lukianenko_2024_op.docx 98.11Kb Unknown View/Open None
lukianenko_2024_vp.pdf 184.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account