Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Skapálková, Zuzana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:02Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:02Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55227
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na běžném typu školy. Cílem práce je popsat, jaká specifika shledávají učitelé 1. stupně ve vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Zaměřujeme se na to, jak učitelé v rámci inkluzivního vzdělávání vnímání vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Empirická část má charakter kvalitativního designu výzkumu.
dc.format 90 s. (179 524 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazykový vývoj cs
dc.subject vývojová dysfázie cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základních škol cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject language development en
dc.subject developmental language disorder en
dc.subject pupil with special educational needs at the primary education en
dc.subject support measures en
dc.subject inclusice education en
dc.title Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol
dc.title.alternative Specifics of Education of Pupils with Developmental Language Disorder from the Perspective of Primary School Teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2024-05-14
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of education of pupils with developmental language disorder in mainstream schools. The aim of the thesis is to describe what specifics teachers of the first level find in the education of pupils with developmental language disorder. We focus on how teachers in inclusive education perceive the education of pupils with developmental language disorder. The empirical part has a qualitative research design.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67594
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
skapálková_2024_dp.pdf 1.506Mb PDF View/Open None
skapálková_2024_op.docx 20.38Kb Unknown View/Open None
skapálková_2024_vp.docx 27.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account