Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Fikarová, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Strongmed s.r.o., s účelem vypracovat doporučení, která by vedly ke zlepšení marketingové komunikace dané firmy. Teoretická část práce se zabývá základními definicemi marketingu, marketingovým mixem, komunikačním mixem a následně novými trendy v marketingové komunikace. Druhá část neboli část praktická se pak věnuje představení firmy, analýzou jak jejího marketingového, tak komunikačního mixu. Závěr práce pak shrnuje navržená opatření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace, jež jsou podrobena analýze časových, nákladových a rizikových faktorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55479
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fikarová_2024_dp.pdf 1.327Mb PDF View/Open None
fikarová_2024_op.pdf 593.2Kb PDF View/Open None
fikarová_2024_vp.pdf 496.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account