Sada aktivit pro rozvoj badatelských dovedností v přírodovědném vzdělávání v prostředí MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sada aktivit pro rozvoj badatelských dovedností v přírodovědném vzdělávání v prostředí MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Křenková, Anna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:14Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:14Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55523
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a jejím hlavním cílem je vytvoření sady aktivit pro rozvoj badatelských dovedností dětí v přírodovědném vzdělávání v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska přírodovědného vzdělávání, badatelsky orientovaného vzdělávání, bádání a badatelských dovedností dětí předškolního věku. V praktické části práce byla zpracována sada badatelských aktivit pro děti předškolního věku, která byla realizována ve vybrané mateřské škole. Evaluace sady aktivit byla uskutečněna reflexí učitelky mateřské školy a sebereflexí. V závěru práce je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 114 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject bádání cs
dc.subject badatelské dovednosti dětí cs
dc.subject science education en
dc.subject research-oriented education en
dc.subject research en
dc.subject research skills of children en
dc.title Sada aktivit pro rozvoj badatelských dovedností v přírodovědném vzdělávání v prostředí MŠ
dc.title.alternative A Set of Activities for the Inquiry Skills Development in Science Education in a Kindergarten Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Patakiová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-24
dc.description.abstract-translated The present bachelor thesis is of theoretical-applicational character and its main aim is to create a set of activities for the development of children's research skills in science education in the kindergarten environment. In the theoretical part, the theoretical background of science education, inquiry-based education, research and inquiry skills of preschool children are defined. In the practical part of the thesis, a set of exploratory activities for preschool children was developed and implemented in a selected kindergarten. The evaluation of the set of activities was done by the reflection of the kindergarten teacher and self-reflection. The paper concludes with recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67405
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
křenková_2024_dp.pdf 4.035Mb PDF View/Open None
křenková_2024_op.pdf 189.1Kb PDF View/Open None
křenková_2024_vp.docx 28.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account