Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Author: Malíková, Adriana
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá krizovou komunikaci jako prostředek pro budování firemního image. Problematika je zkoumaná na specifickém případu značky Dedoles. Cílem práce je vytvořit novou krizovou komunikační strategii pro zkoumanou značku. Teoretická část definuje relevantní pojmy pro budování značky, marketingovou komunikaci a krizovou komunikaci. Praktická část analyzuje specifika krizové situace značky Dedoles, včetně rozhovor s tehdejším marketingovým vedením, obsahu mediálních správ a analýzy stanovisek odborníků z focus group. Pro doplnění pochopení vnímání problematiky spotřebitelskou veřejností, byli představené výsledky dotazníkového průzkumu. Projektová část prezentuje novou krizovou komunikaci pro Dedoles, nabízející alternativní řešení založené na preferencích a vnímání spotřebitelů, představené v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55731
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
malíková_2024_dp.pdf 3.645Mb PDF View/Open None
malíková_2024_op.pdf 166.7Kb PDF View/Open None
malíková_2024_vp.docx 90.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account